because i can't breathe

idag var måttet rågat, sitta fröt satt och ja allt såntdär. Jag är van vid att folk kallar mig hora, och att de ska bränna mig på bål osv på jobbet, men att någon fiser i luren, det var någonting helt nytt. Jag kan inte avgöra vilket som är värst dock eller om jag faktiskt tyckte fisen var lite små roligt. Det är väldigt likt mig att tycka sånt är roligt. Ja roligt var det nog, men inte just då.

ibland vore det gött med ett städjobb eller nått, bara gå och lyssna på raised fist och hata hela jävla världen. Mörda de små äckliga damtussarna och leva i sin egen värld utan att behöva ta emot skit och ändå le och vara glad.

nä, nu ska jag läsa.

Kommentarer

LillaSyster

Jag finns alltid syster ! <3

2010-02-07 @ 18:38:52
Nora

Haha smart idé dedär du ;)

2010-02-09 @ 21:06:37
URL: http://norajohnsson.blogg.se/
Nora

Att bli städerska och döda dammråttor ? ;)

2010-02-10 @ 20:00:36
URL: http://norajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: