ångest, åh denna ångest.

Ibland får jag sådana där dagar där jag bara kommer in i en ond spiral av jobbiga tankar. Idag är en sådan dag.
Jag vet inte riktigt hur det går ihop, men jag känner mig tom ibland. Tom i hjärtat, eller mer som ett hål. Fysiskt så känner jag verkligen hur det är ett tomrum där, det far bara igenom luft där. Ingenting annat, det gör jävligt ont faktiskt. Eller så kanske det är ångesten som ligger och lurpassar där. Ångest, alla denna jävla ångest. Jag kan hantera panikångest men inte ångest. När jag får panikångest tar den en konkret from, men ångesten är så abstrakt att jag inte vet vad jag ska göra. Bara sitta och känna smärtan inom mig antar jag, förr så skar jag mig när ångesten kom smygande. Nu gör jag inte det längre, även fast jag väldigt gärna skulle vilja ibland. Jag önskar att jag bara kunde stoppa fingrarna i halsen och spy ut all ångest. Jag provade det ett tag, det fungerade inte. skit också.
Ibland försöker jag fylla det där tomrummet inom mig med sex. Det fungerar inte heller, det slutar bara med att det blir ännu större. Sex är inget speciellt för mig, sex är någonting som ska ske under killens villkor. Iallafall för mig. Ibland vågar inte inte säga nej för rädslan om vad som kan hända om jag gör det.
Jag vet inte riktigt vad jag pratar om längre, men iallafall.

Nu blir snart min hjärna överbelastad så jag ska lägga mig och kolla på vänner nu för att lätta upp min hjärnverksamhet!

Puss!

Jag har suttit lite photoshop idag här är resultaten:

simon! <3

foto jag!

vatten

Kommentarer

becca

sanna finns här om du vill prata om något det vet du baby <3



btw är det din lillebror? =)

2008-09-01 @ 16:51:41
URL: http://rebeecca.bloggsida.se
Anonym

Super fina bilder.

2008-09-04 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: