and when your heart begins to bleed, you're dead, you're dead, you're dead indeed.

hallå i stugorna!
Det är mycket osm händer nu, tankar som flyter runt och mycket saknad.
Jag saknar ylva. Jag sitter här och lyssnar på adept nu, och kom att tänka på alla spelningar jag och ylva har varit på. fy tusan vad roligt vi har haft va. Åmål kom jag att tänka på nu, fy fan vad jag saknar ylva. Vi har gjort så mycket sjukt ihop. Även om slutet av tiden här nera kanske gick på lite sletrian. Men tusan, ylva har varit med när jag piercat mig, vi har fart runt i hela västragötaland och åkt på chemical vocation sopelningar, vi har varit i stockholm och pratat med vakterna på slottet, vi har gått på jakt efter en potensiell mördare, vi har gjort olaglisga saker, vi har kramats, vi har gråtit, vi har skrattat, vi har haft sjukt kul tillsammans. På måndag åkter jag till stockholm, till ylva. Det ska bli skönt men samtidigt lite jobbigt för jag åker igen på fredagen. Skit liv va.

Ska iallafall se lars:)

ojoj det händer grejer här nu, lars 17 dec, sen blire bob dylan i mars troligtvis med emmy, sen peace and love i sommar med lidköpingsorna, sen emmaboda med emmy och emilia och kanske fäck! åhåhåhå pepp pepp pepp! och sen turkiet med brudarna i stan' här. Och kanske en eventuell flytt till uddevalla också. åh!

jag ska försöka knåpa ihop en ny layout men josefine gör dem finast men jag vill ha en nyy nu:( saknar josefine som tusan också. Men ibland finns det ingentign att göra åt det.

Nu ska jag sätta mig i ps och greja lite smått.

pussen!

ha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: