LARS!

åh jag är så sjuuuukt glad nu va! jag fick precis bekräftelsebrevet att jag har fått två biljetter till Lars konsert på en liten teater i stockholm den 17 dec. Han ska spela sina egna låtar och spela gitarr. åhåhåhå vad glad jag är. jag fick nästan en liten glädjetår i ögat!

Snart ska jag ner till soc också o gå på möte med martin, jag hoppat innerligt att jag får honom som kontaktperson igen va.

Ylva har flyttat nu också. Hion har redan börjat sitt nya liv, som jag inte kommer vara delaktig i det har jag märkt. Livet är rätt bajs, men bara hon är lycklig så!

nu ska jag se på OTH!
cheeers

Kommentarer

Julia

Hur fick du dem biljetterna ? :O



och varför skulle du inte va delaktig i hennes liv ? :/ klart du kommer de!

2008-12-06 @ 15:30:45
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: