been crying for som love

hey! sorry för bristen på uppdateringar men jag är för nere för att ens orka bry mig. har inte ork att kolla andras bloggar heller om ni undrar varför jag inte kommenterar. men ska bättra mig. Ska kolla runt lite snart hade jag tänkt mig.

Idag har jag sovit hela dagen för hade en jobbig natt.
Sen drog jag till ylva, vi var ute och skejta lite sen drog vi hem till henne.
Sen drog vi till donken på brädan och nu sitter jag här. det enda jag har gjort typ.
har blivit rätt duktig på att bara åka på brädan nu. Köpte en bräda på min födelsedag.

Nu ska jag kolla runt lite bloggar sen ska ajg lägga mig och kika på tv och läsa några tidningar.

cheers

jhk

Kommentarer

Ilvingen

Hej Sanna sol.. hoppas att din födelsedag blev jätte bra. vet att jag är en av de som inte hörde av mig. men jag fattade inte vilken dag det var och att du skulle ha fest.. det har varit så mycket att jag knappt hinner med mitt egna liv.. Förlåt tjejen.. Josefine är ju inte hemma. Vi får ta och gratta dig en annan dag. Vi vill verkligen gratta dig.. Fölåt förlåt sanna. var inte ledsen... allt kommer att ordna sig.. Vi nåste ses snart allihopa... Kramar i massor och försenade födelsedagsrosor på bloggen.... Förlåt!!!

2008-09-24 @ 21:30:36
URL: http://w2.blogg.se/
josefine

hej nu är jag hemma hoppas allt är bra . Kram

2008-10-05 @ 12:54:35
Anonym

Hej sanna. Jag hörde att du ringt men vågar inte ringa hem till dig såhär sent. Kom precis hem. Å min mobil är paj så kan inte ringa från den till din mobil :( hoppas allt är bra. Vi måste ses snart. I morgon, tis, ons kan jag inte:/ har massa att göra men vi tar det i morgon. Kram

2008-10-05 @ 23:39:16
URL: http://wiilow.blogg.se/
josefine

hej, ringde men ingen svarade :(

2008-10-06 @ 21:30:50
Anonym

hej, ringde men ingen svarade :(

2008-10-06 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: