falling down pt2

Hey, jag tänkte tipsa om ett väldigt bra band vid namn chemical vocation. Kika in deras myspace www.myspace.com/chemicalvocation
24 september kommer dears platta ut, plattan har fått namnet a misfit in progress, vilket är namnet på spår 2 på skivan. Lite kuriosa är att den låten hette flensost ifrån början, hahah.

iallafall! Idag så ahr jag avrit med ellie när hon har tatuerat sig hos nathalie. och fy fan vad sugen jag blev på att göra en, ska kanske dra iväg ett sms till henne och be henne tatuera mig också! Efter tatueringen var klar så drog vi och käka på italia, pizza blev det. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer idag. Ska strax åka iväg till Ylva!

Jag blev så fruktansvärt förbannad förut, spelningen som jag såg fram emot som fan, blev inställd! Jävla skit!
På fredag är det fest, någon som vill komma?
På lördag tänkte jag ringa josefine och fråga ifall hon vill hitta på något, för saknar henne som fan.

Nu måste jag skynda till bussen!

cheers!

Kommentarer

Josefine

Vad gullig du är gumman som skriver så :) Jag saknar dig som fan oxå och längar tills vi ses och kan snacka massa skit, mm ;)

Puss puss

2008-09-04 @ 00:17:21
URL: http://wiilow.blogg.se/
saharas

TAGGA TAGGA TAGGA =D

2008-09-04 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: