invigning av naturare

Heey!
En stund efter jag vaknat får jag ett sms av sarah där hon meddelar att hon är påväg hme till mig. Vi satt och kika på tv och röka lite sen var det dagt att dra till de la gardie föratt se på invigningen av 1:orna. Johan, malin och de var ju ansvariga igår. Oj vad jag var orolig för att johan skulle bli sjuk förra året när han blev invigt, mammig som jag är åt honom ibland. haha

När vi kommert till fotbollsplanen så möts jag av en kram ifrån richard och en ifrån johan, treeevligt. saknar att umgås med mina favorit pöjkar.


N'r vi kom dit så gjorde lärarna uppror typ och sa att de inte fick ha invigningen där, haha det har varit en tradition i 30 år. Men efter många om och men så drog alla till småbåtshamnen istället. Mycket kul att se på när små ettor förnedras. De fick göra sexställningar med ballonger som man skulle jucka på tills de sprack, de fick ägg kastade på sig hela tiden, de fick ketchup och senap i håret, mums va? haha och en massa mer förnedrande grejer.

Sen palla vi inte mer så vi drog in till stan, där ettorna också skulle göra uppdrag, när jag var påväg hem kommer en liten etta och ber mgi signera räven på henne, två killar friade till mig och jag fick två pussar på kinden. hahahah trevlans!

Nu ska jag se idol och filip och fredrik!
cheers dudes!

btw, jag kan inte låta bli att tycka att fredrik (han till höger) är söt!

FFF

Kommentarer

ilvingen

Hej tjejen och hemskt mycket hej. ja, jag hoppas att vi ses i helgen, det vore skit skojj. Det låter som du har haft en najs dag... Ses till helgen då sötis....

Kramar jessica....

Tack för din fina kommentar.... :)

2008-09-10 @ 22:32:15
URL: http://w2.blogg.se/
josefine

Velbon

2008-09-11 @ 01:05:24
Josefine

Köpt av din morfar :)

2008-09-11 @ 01:13:50
Anonym

tack. Vi får se hur det blir nu då i morgon, men jag hör av mig efter läkarbesöket. Om vi inte ses i dag så ses vi på Lördag:) Bara jag får barnvakt. Pusssis

2008-09-11 @ 01:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: