ont

Jag fyllde år igår. skit liv. allt är skit, skit skit skit skit skit. jag vill inte längre.
Jag är tom,
jag är ingenting
inte utan dig
jag saknar dig
Jag måste gå vidare
du har ett nytt liv
men jag vill inte, jag kan inte, det går inte!
Du var min bästa vän, den som vet mest om mig.
jag orkar inte sakna dig mer.
jag kan inte gå vidare för jag vill inte släppa hoppet om att du ska komma tillbaka.
Det är det som gör mest ont.
skit liv.


förövrigt var min födelsedag okej, ylva gjorde jätte fint med ballonger och glass och så. och alla som kom eller ringde och gratta mig är jag jätte tacksam för. Blev jätte glad för det.

Sen är det ju en annan historia om att någon snodde mina födelsedagspengar, att någon dissade mig totalt och inte ens hade vett till att ringa och säga grattis och tyvärr kan jag inte komma, fast du hade lovat. Eller att någon annan bara skickade ett sms fast jag sa att min högsta önskar var att du skulle ringa, för att jag inte ens kommer ihåg din röst. Eller att ännu en annan ljög för mig. Alla dessa tre personer betyder mycket för mig, på olika sätt  men ja! Det sved en aning. Det slutade med att jag blev så besviken på mig själv att jag gjorde något dumt. Det blev fel. men ja.

Nu ska jag se på andra avenyn och fundera på allt.
Och ja jag kommer säga det nu, jag funderar på att ge upp. Jag kommer inte göra det men jag funderar på det! jag behöver hjälp. Jag ska gå på chemical vocations spelning på onsdag och på torsdag kommer jag lägga in mig på BUP varken de vill ha mig där eller inte för jag orkar inte mer. jag orkar inte andas längre. det tar emot att bara finnas för tillfället.

Kommentarer

Julia

Åh sanna de gör ont att läsa att du känner så. och att din födelsedag blwv en sån katastrof, jag e ledsen att jag inte kom men måde inte så prima. Men finns här de vet du! <3

2008-09-22 @ 22:25:42
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/
Anonym

Men gumman du får inte må så dåligt :( vi måste prata nær jag kommit hem. Saknar dig. Jag ær inne på bibblan hær i Mo i rana och kikade in lite snabbt. Kram

2008-09-24 @ 15:18:29
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: