skoltrött redan?

hej hopp!
Har nyss sett på idol med farmor på våran nya platt-tv. Väldigt underhållande program. Fattar inte fölk att de SUGER på att sjunga. Bör de inte höra det själva? haha tror fan att alla är tondöva eller bara naiva.

annars så har jag inte gjort mycket idag. Sov hos ylva inatt och sov i hela 12 timmar, haha. sen såg vi på Tv och jag drog hem, bussen var fölrsenad typ 12 minuter eller någonting. jävla skit bussar, de är alltid försenade. Må västtrafik brinna i helvetets eldar. haha

Förövrigt så ska jag hoppa av skolan. Men ta det lungt, jag ska gå gymnasiet, fast nästa år. Jag känner att jag inte orkar iår, jag har ingen ambition, ingen vilja eller ork till att klara av skolan för tillfället. Jag har så mycket att ge, jag kan och innerstinne så vill jag som fan. Men det är bara orken som fattas. Därför tänker jag hoppa av ett år och hoppas på att jag mår bättre nästa år då jag ska söka in till medieprogrammet i Lidköping. Jag kommer ta studenten när jag är 20 men sak samma att jag kan gå på krogen när de andra inte ens fyllt 16. Jag kommer bli poppis som kan köpa ut cigg åt ungarna! haha

här får ni en fin youtube video också när jag ändå är på G, denna spelningen fick faktiskt jag och ylva tillägnade oss! haha Det är steve and the alcoholics och det är lund som sjunger (gitarristen i CV)

Kommentarer

Kristin

Snygg design på bloggen du har:) Och jag håller med dig - må västtrafik brinna!

2008-09-04 @ 22:25:06
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Anonym

västrafik är skit och det har jag alltid tyckt, tänk så många gånger bussfan åkte förbi fast den såg mig :/

2008-09-04 @ 23:32:12
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: