take a picture with your mind

tjoho.
Idag har jag varit med herr sönegård. Jag mötte upp honom på stan så gick vi och kika på skor till pöjken. Eftersom han har såpass stora fötter så fanns de ej inne i hans storlek å det blev te att beställa ett par. Sen traska vi vidare till elake måns. där blev det baugett för johan som jag pröjsa. hahah en cola blev det för mig.

Sen drog vi hem till mig och kika lite vänner och tv. Och lyssnade på chemical vocations nya låtar som jag fått hem idag:) wooho glad som fan. har tom fått johan at tyca de är rätt bra nu. hahah
www.myspace.com/chemicalvocation där kan ni höra alla nya låtar ifrån skivan nu! LYSSNA!
Iallafall så kom jacob förbi senare och de två grabbarna blir så jävla jobbiga tillsammans. haha men roliga. Vi satt och kika runt på youtube osv.

sen kom marro och vi bestämde oss för att gå och fika på larssons. Johan och jacob följde oss dit och sen så drog de hem. Jag och marro hade en trevlig pratstund inne på larssons med god fika. varm choklad med grädde och en chocolate chip cockie tog jag. mumsigt va?

Imorgon ska jag fika med pontus och på torsdag blir det fika med anton. mycket fika denna veckan.

Nu ska ajg lyssna mer på CV och fundera lite över livets händelser.
btw, sluta röknade går fortfarande bra, igår röka jag bara 4 stycken och idag 5. imorgon ska jag satsa på tre!

pussen
höhö          Visst är pöjken söt?:)

Kommentarer

Josefine

Tack:)

2008-09-18 @ 10:56:32
URL: http://wiilow.blogg.se/
Josefine

Det är klart vi kommer att ses. Nu har jag ju inte hunnit sen jag blev friskare :( Men vi får ses och fira din födelsedag en dag sen när jag kommer hem. Saknar ju dig massor

2008-09-18 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: