this is england

hey people!
Jag har varit kass på att uppdatera min blogg på två dagar nu, kan bero på att jag festade igår!
kan summera gårdagens fest såhär:
  •  Jag var full som aldrig förr , däckade några gånger och spydde lite smått.
  •  vi lyssnade på LP skivor på övervåningen och missbrukade pussbiljetter
  •  någon hora snodde våran vodka
  •  sömna klockan 5 på möra
    En helkväll alltså
jga är rätt down nu för jag ylva och kim har precis sett this is england, en jäääävligt bra film men dock så tragisk. Se den! den är viktig som fan.

Nu ska jag gå och vara social.
cheers

Kommentarer

stAig

this is england, så sjukt jävla bra film verkligen. fan vad bra den är!!! åh jag vill tugga mig i örat så bra är den!

2008-09-07 @ 16:29:17
URL: http://staig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: