ångest tankar

Jag är en konstig människa. Jag förstår mig inte på mig själv, hur jag reagerar, hur jag agerar, hur jag känner.
Vad jag känner, varför jag känner som jag känner och framförallt vem fan jag är?
Jag förstår inte varför, helt plötsligt jag bryter ihop, hatar mig själv så innerligt, gråter, gråter och gråter. Varför jag blir så svag helt plötsligt.
Jag sitter här och torkar mina ganska så patetiska tårar och funderarar över om livet är värt att leva. JA! skriker "sanna" inom mig medans någon annan, jag vet inte vem, den som har kontrollerat mig så många gånger förr bara vill att jag ska försvinna.
Ikväll började det med att jag blev arg på mig själv föratt jag blev avundsjuk på en vän, så fruktansvärt avundsjuk. Jag hatar den känslan, det är det värsta som finns.
Jag vet inte.
Jag vet ingenting.
jag vet bara inte..

godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: