Brädåkning!

Nu var det dags att damma av brädan och ge sig ut igen.
Jacob kom hit vid 16 tiden sedan kom Linda och vi drog iväg för att åka lite! Jacob på sin longboard och jag på min skateboard. Jag ställde mig på brädan när vi kom til en bro, jacob höll i mig halva vägen ner sedan bad jag honom att släppa, och det gick fint, tills det gick för fort och jag hoppade av, men envis som jag är så ställde jag mig på den igen 10 meter kvar av backen som var relativt brant och självklart ramlar jag, fick väldigt ont i benet först men det gick över rätt fort.
Dock när jag badade ikväll upptäckte jag att jag hade en hel del skrapsår och jag får ondare i foten för varje timme som går, nu sitter det ett bandage på.

Såhär snygg var jag när jag ramlat (linda har fotat med vidvinkelobjektiv, jag har inte så stor hövve)




Men det var bara upp opå brädan igen, vi drog oss mot silona (hur fan stavar man?) och åkte. Jag provade jacobs longboard och blev jävligt sugen på o köpa en, jacob ska köpa en ny en loaded så jag är rätt pepp på o köpa jacobs, lite dyyyyrt dock, men sköj som fan. Linda har vart med hela tiden och fotograferat. Lägger upp lite bilder!:)

 





Kommentarer

EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Härliga bilder !



/ En tjej i storstan

2009-04-16 @ 11:21:17
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Emy

Yee vilken syrra man har xD

2009-04-18 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: