förbannad

Först och främs ska jag börja med att säga JÄVLA FITT IPRED LAGEN! Förstör mina kvällar för fan.
nä sådant blir jag vansinning på.

jaja, sitter o lyssnar på lite pink floyd, hey you go låt!
dagen har tillbringats med julia mestadels, vi kika runt på stan'
träffade linda som hade sett stina lee? nån fjolla ifrån lidköping osm tydligen är en "känd" modebloggare. haha
räcker det inte med att vi har scotts ifrån stan'? man fr ju flytta snart så man skäms.
efter en stund mötte jacob upp lindqa och de begav sig hem och richard kom föratt umgås med mig och JJ.
Det blev en mjukglass vid solskensväggen vid birgers och en massa prat, muuuusigt.

efter detta gick jag o julia och feta i oss en pizza på elan, blev sittandes där i nästan 1,5 timme då vi hittade ett väldigt spännande program att kika på! hahah

efter detta var jag hos mor min en stund.
Men nu ska jag sätta mig o kika på cold case på youtube för det är ju oooooolagligt o ladda ner och om man gör det kommer facisterna och slår en. skitliv.

Kommentarer

J

Svar: Jo det kan vi väl försöka med, säg till när du vet när du kommer. Lite innan så folk kan planera in det ;)

2009-04-03 @ 07:23:18
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Tess trött tokig morsa

Godmorgon.

allt bra idag?

Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..

kul att man blivit så stor på kort tid



kram

Ps.Ha en toppen helg

2009-04-03 @ 08:11:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Jenny

Svar: Tack så jättemycket för ditt svar! Har länge letat efter någon som läst båda böckerna och som verkligen orkar ta sig tid att förklara lite om hur dom känner för böckerna på engelska! Verkligen stort tack! :)



På dig så verkar det som att det inte är onödigt att läsa dom även på engelska. Och som du skrev så skulle jag tycka det var roligt att läsa på orginalspråket! Hoppas bara att jag klarar av att läsa dom på engelska, men det känns som att det bode vara lite lättare nu när jag också läst dom på svenska innan liksom.



Är det någon som helst skillnad på böckerna med tanke på att de svenska verisonerna är fökortade?



Tack för din rekommentation, vart kan man få tag på the twilight saga set och hur mycket kostar det? :)



Kram

(förlåt för eventuella stavfel och rörig text)

2009-04-03 @ 15:21:22
URL: http://typjennny.blogg.se/
Jenny

Okej, tack så mycket! Tror att jag kommer köpa ett set, men får se :) Skulle vara jätteroligt att ha hela samlad, både på engelska och svenska :D



kram

2009-04-03 @ 16:47:02
URL: http://typjennny.blogg.se/
♥ SimplyMalin

Jag laddar fortfarande ned serier och filmer mwhihihi. :D

2009-04-03 @ 17:41:40
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Anonym

Har du läst Midnight Sun?

Var?

2009-04-03 @ 19:21:52
Josefine

Det var skojj att ses idag! Saknar dig redan!



Vi får ses snart och köra bil ;) Du har blivit riktigt duktig:)

2009-04-03 @ 23:49:54
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: