Mysdag med josefine

hejhoppsan.

Denna dagen har varit en fin dag, en dag som var toppen faktiskt.
Vaknade vid halv ett tiden, drog på mig kläder, käka lite fruktost och sedan begav jag mig till mariestad och till Josefine.
Och oj vad kul det var.
Vi drog hem till jossan, kikade på lite bloggar, pratade lite strunt, drack en kopp kaffe och bara var. Sedan var det dags att hämta milton på dagis och skjutsa honom till arne, som är min morfar. Efter detta drog vi en sväng till nån körvkiosk där jag drog i mig en pizza och josefine en hamburgare.

Efter detta tog vi vårt pick och pack, alltså våra kameror och josefines stativ och begav oss till ett vattenfall för att fota. Det gick åt helvete för mig, fick inte en jävla bild som blev någonlunda bra ens. Josefine fotade dock mig, jag såg inte ut osm ett totalt missfoster på alla bilder så kommer lägga upp några av bilderna här.
Efter detta åkte vi hem till josefine igen greja lite och sedan tvingade jag josefine att övningsköra med mig, det är ju faktiskt hon som har lärt mgi det lilla jag kan. Det gick faktiskt fint, körde på en liten väg, hur kul som helst, lärde mig dessutom backa lite idag med. Om jag inte får licenshelvetet snart kastrerar jag ta mig fan idioterna på transportstyrelsen. Har betalt, gått kursen, gjort ALLT man ska, men idioterna har fortfarande inte skickat min licens efter 2 månader. Helt sjukt, ska ringa och klaga på måndag.

Sedan begav jag mig hemåt. Satte mig på tåget med the host i högsta hugg och levde mig in i en värld där "souls" har tagit över jorden. Sjukt bra bok om du frågar mig, inte lika bra som twilight bok men stephenie Meyer kan hon.

Helt underbar dag måste jag säga.
Här får ni bilderna och nu ska jag kika nån film eller nått.
natt





Och en bild jag tog på milton som är lite suddig men han är söt


Kommentarer

Anonym

Vilket fint inlägg du skrivit om mig gumman:) Glad blir jag :)



Du är dessutom såååå underbart fin på bilderna fast det är du alltid! Kramis

2009-04-04 @ 22:58:18
URL: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

Fina bilder :)

2009-04-07 @ 20:55:16
URL: http://emyima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: