Sanna goes twilightbloggare

hejsan hoppsan lillebror!

jag har roliga nyheter, well det är roliga nyheter för MIG iallafall, jag har börjar co.driva en twilightblogg nämligen thetwilightseries.blogg.se. Dock skriver jag anonymt där men eftersom detta är min privata blogg (som jag inte kommer att göra offentlig där) så tänkte jag skriva det här iallafall. Ska bli jätte kul, har redan ikväll hunnit skriva två inlägg! Kika in den vettja, det var den allra första twilightbloggen jag började följa faktiskt.

jaja, möte på NLT idag, måste fixa klart en massa grejer redan innan onsdag, det innebär alltså att jag måste fixa allt imorgon, någon som är upfor profilen månntro? lite enkät kanske? inte? snälla?

Efter NLT mötet begav jag mig hem till martin, vi gick ut på en promenad i vårvärdret,  mysigt, förutom att jag är rätt lat.
okej, väldig lat. sjukligt lat faktiskt.
Senare s¨å anlände tjejtrion, simpa, linda och JJ hem till mig, vi tänkte kika på en film jag har sett fram emot att se något otroligt mycket, nämligen the cake eaters med kristen stewart, men efter 15 minuter av filmen tyckte linda och julia att den var tråkigt så jag blev lite arger och stängde av filmen. Bestämde mig för att se den själv någonkväll.
Sedan drog vi hem till simones fader, kikade film, getting over sarah marshall, pratade skit och hade det allmänt mysigt.

Imorgon blir det pajamasparty med ovannämda brudar, film och spelkväll och FF vetti, mys.

Är dock lite oroligt för min älskade farmor som ska till kss.

nä nu ska jag kika runt lite bloggar.
nattinatt

P.s jag har hittat ett objektiv jag skall införskaffa i slutet av denna månaden. WOHO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: