twerd

Förlåt för mitt otroligt deprimerande inlägg förut men ja. Det är ju för fan min blogg och jag skriver vad jag vill. faktiskt.
Jag är bar ai behov av att någon håller om mig och säger att allt blir bra. Jag vill ha närhet.

jaja, iallfall dagen har tillbringats med simone och även en härlig bakfylla.
Jag och simpa satt på en lekplats i stenhammar och pratade om livet förut, mysigt och välbehövt.
Resten av kvällen har jag suttit och analyserat olika grejer.

Nu ska jag sätta mig ner och se på twilight med audio commentary där robert, kristen och cathrine sitter och kommenterar filmen. Ska bli kul, har sett lite klipp på youtube och rob är sjukt rolig må jag säga. mohaha kalla mig nörd om ni vill, men jag föredrar twerd. hah!

natt

pöjken ser ju rätt mumsig ut så ni får en bild!


Kommentarer

linnea

Föredrar också ordet twerd! Haha vem hade anat? ;P

2009-04-06 @ 16:17:50
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: