påskhelgen

Förlåt för bristen på uppdateringar, har vart ute i den riktiga världen och levt lite i solskenet.
I Fredags traskade jag iväg till den årliga marknaden i Lidköping och mötte upp JJ. Vi spatserade runt i solskenet, kikar på människor, fula grejer, roliga tröjor och vi klämde även in lite fotbollskikande. Efter vi hade skiljts åt så tog jag mitt pick o pack och drog till herr sönegård ute på landet, det dröjde inte längre förren Jacob o Marcus, jobbiga som få, kom och gjorde oss sällskap. Hela dagen spenderades med dessa grabbar men runt 6 tiden var det dags att bege sig till den planerade picknicken/grillningen i stadsparken med Julia, Richard och Marie (och även lite senare Linda och Simone och en lill kille vid namn Daniel som vi frågade om han ville vara med). Det blev grillning, kubbspel och allmänt tjöt.

Sedan satte vi oss i bilen, Marie har fått körkort nämligen och begav oss iväg till gocart banans parkering och där övningskörde jag och JJ lite, busigt men oj så kul! sedan drog vi till Malin som fyllde 18, grattis igen sötnos. Blev nästan tårögd av hur glad Malin blev av att se mig. Jag saknar henne, sötan. Hoppas du läser detta.

Sedan söv julia hos mig för igår(lördag) var det Fairfest för oss som gällde, vi drog till Vänersbörg, såg CV, Adept, Lasse lindh, några småband och hade det allmänt mys. Vi drog i oss en öl/cider på en restaurang också, gött! Sedan var det Lidköping igen där vi åkte till Richard för lite "chillkrök" med massa vänner, vi spelade brännboll, drog en öl eller två, eller fem, haha och hade det mysigt. Trevlig dag, förutom att jag var vresig av ingen anledning på kvällen, förlåt JJ och ni andra. Men speciellt Julia som jag av någon anledning var obefogat arg på, var inte meningen.

Idag har jag vart hos Linda, vart ute o fotat lite, vart hos Johan, vart hos Bea, haft mysigt. vi "löka" som Johan säger.

Cheers

p.s sedan ska jag sätta mig o redigera de "riktiga" bilderna jag fotat, fast det får bli imörrn för har två minneskort med bilder. haha! dessutom kommer det att ske en massa förändringar i bloggen imorgon, ska greja lite inför mi nya design som kommer snart.




Kommentarer

Theodora

Mitt första besök hos dig och jag måste säga att du har en väldigt fin blogg :)



Rösta gärna på mig i Mamma Blogg Galan i kategorin "Snyggaste mamma Bloggen" (glöm heller inte att rösta på min syter Mamma Melissa i "mest gripande Bloggen!") idag är sista dagen innan de sorterar ut i kategorierna!



id=418" rel="nofollow">http://mammagalan.se/wp/?pageid=418



Glada vårkramar /Theodora

2009-04-13 @ 08:56:32
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
felicia

haha okej ;D



tack detsamma :)

2009-04-13 @ 11:14:35
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Jagheterintesune

Tack så jätte jätte mycket, vad glad jag blir! :'D Skulle vara jätteroligt om du fortsatte att läsa den! :)<3

2009-04-13 @ 11:18:56
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
JJ

jag märkte detta! Men hoppas inte jag svek för mkt när jag drog sen. men behövde komma iväg. Är inte arg på dig! <2

2009-04-13 @ 11:59:39
Robert Pattinson Crew

jaa, de har du rätt i!

2009-04-13 @ 13:22:12
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt jag har gjort den själv ;>

2009-04-13 @ 15:06:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: