vidvinkel sanna

whoa
dagen började med att en superpigg linda ringer och säger att det är toppenfint väder ute. woho.
jag somnar om för att vakna en timme senare och bege mig till NLT för o möte upp Anton för en fika, trevlig må jag säga.
efter detta har jag häng med marro o linda hela kvällen, spelat spel (jag vann), jag förstörde en stol, tjöta och greja.
Jag orkar faktiskt inte skriva någonting mer.
jag ska kika på lite hipp hipp klipp, sen ska jag kika CM och sen söva för imörrn ska jag till JOSEFINE! WOHO!

natt


Kommentarer

Julia

Jo, det är sant, böckerna är bättre än filmen!



Tack för tipset på bloggen!=)

Kram

2009-04-18 @ 17:08:29
URL: http://jullantellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: