"kärlek är trams och jag är latjolajbans"

jag har blivit jävligt kass på o uppdatera min blogg, men vafan vem bryr sig.
min mage kurrar, jag är sjukt hungrig. JJ ligger och söver i min säng och jag sitter här. Borde nog gå och lägga mig men det är fan mycket jag borde.
Jag tänkte berätta om gårdagen som var den roligate dagen på läge.
Jag drog till göteborg, anlände vid fem tiden där nils mötte upp mig på drottningtört. Vi drog en kaffe eller två på centralstationen, tjöta och sedan bestämde vi oss för att vi skulle ta några folköl. Några blev fler och kvällen slutades med att vi druckit 30 öl sammanlagt. haha!
Först satt vi vid nån älv, lyssna på musik i min movil och tjöta. När klockan tickat på och det började bli lite kallt bestämde vi oss för att köpa mer folle, dra hem till nils och hämta bandarn och en tröja eftersom jag bara hade med mig en t-shirt. Sedan drog vi till rödasten och satt där hela natten, lyssnade på musik, kollade på stjärnorna, nils sjöng lite av humörsvängingars låtar, ett band som absolut bör kikas in eftersom de är sjukt bra och hade det allmänt trevligt.
När klockan drog sig mot halv fem på morgonen drog vi och köpte mer folköl, tog spårvagnen in mot stan och väntade på att donken skulle öppnas. När de väl öppnade vid 06.00 blev det toast, hash brown(is), ja seriöst de hette hash brown(!!!), kaffe och fanta. Sedan satte jag mig på tåget hem för att anlända i Lidköping vid 0900 cirkus. En sjukt trevlig eftermiddag/kväll/natt/morgon, hur man nu ser på det, härigaste dagen på länge. Ibland är det skönt att bolla åsiker och tankar med någon man inte träffar varje dag men som man ändå vet att "fan den här människan förstå mig". Underbart.

Jaja, jag söv till 4 idag och sedan kom JJ, lindis och simpa och våldgästade mig. Senare drog jag, JJ o lindis ner till fyren, drack kaffe och åt bulle och sedan, genom en snilleblixt JJ fick så badade vi nakna vid fyren! hahah det sjukaste jag har gjort som nykter någonsin tror jag. Men härligt vart det. skönt i vattnet och otrolig känsla att våga göra någonting man aldrig trodde skulle göra.
Nä nu ska jag bnog knö mig ner brevid Julia. Vi har precis kikat på across the universe, sjukt bra film! Se den!
vi höres va!

p.s imorgon ska jag träffa världens sötaste människa! =)

slänger in den enda bilden som togs under gårdagen

Kommentarer

[lisa bjernhagen]

sv: okej, mysigt :) vad såg ni? jag har just kommit hem från jobbet!

2009-08-07 @ 13:49:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Egoinas mamma

Han ser inte ut att ha så trevligt, men skit samma!! ;D

2009-08-08 @ 08:16:12
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: