people always leave

7
Ibland känns fan skitlivet så. Som om jag står på samma ställe och vinkar av olika människor. Tyvärr är jag så jävla dum i huvudet att jag vinkat av samma människa två gånger. Det här har blivit en jävla klagoblogg eller någonting istället. Jag vet inte. Jag ska skärpa mig.

Jag vaknade alldeles för sent idag, jobbade natt igår så. Eller jobbade måndax 20.30-03.00, rätt ok. Sjukt tråkigt dock, ringde inte så många människor.
Jag har kommit på hur man ska beskriva mig "en skit jobbig brud på snart 18 bast som har en konstig förkärlek till flarnellskjortor och använder ordet sjukt sjukt mycket" eller något sådant. Jag vet inte.

jaja, över till min dag. Efter att jag piggnat till lite smått åkte jag tll skövde för en fika med sebastian som är minst lika konstig som jag, om inte värre, vi gillart. Det blev kaffe på rådhus-cafét och analyserande av människor som gick förbi rutan. Sedan trskade vi hem till sebbe där vi kikade på nån magisnubbe på datorn och tjöta. Vid 22 var jag hemma i lich igen och då tog jag en sväng förbi jobbet för o hälsa på jenny.
Jag blev kvar på jobbet i tre timmar, blev mycket tjöt och en cigg med jenny, jag nattkopplade och sedan drog vi och nu sitter jag här och väntar på att gossip girl ska bli klart.
Imorgon skall jag åka till göteborg och dra några folle med Nils. Ska sannerligen bli trevligt, för hoppas att Nils vaknar till liv också.

nä, nu ska jag kika på gossip girl.
cheers dudes!

Kommentarer

[lisa bjernhagen]

sv: jag jobbar på en förskola :)

2009-08-05 @ 18:50:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Hannah

Jag har precis samma känsla som du att man bara går omkring på samma ställe och inte kommer framåt, det är så jobbigt. Älskar twilight jag med ;D

Fin blogg design önskar jag skulle kunna laga så fin, mina designer blir alltid så misslyckade.

2009-08-06 @ 11:19:30
URL: http://hxx.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

sv: ja really :D händer ikväll då?

2009-08-06 @ 17:59:53
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: