sannas top 5

Justfan! Jag har länge tänkt göra en liten lista på mian favoritbloggar, de enda bloggarna jag följer faktiskt och som jag finner intressanta. Så här kommer de, the great ones!

1. Spiderchick tilldelas första platsen efter en lång omröstning  och många argumentationer i mitt huvud. Det går inte riktigt att beskriva hur underhållande spiders blogg är men jag kissar nästan alltid lite i byxan av skratt när jag läser spiders blogg. Nä bruden är underksattad! in och läs!

2. Josefine, får andra platsen. Även om vi inte pratar eller umgås längre så har hon varit min bästa vän. Genom hennes blogg följer jag nu hennes resa och jag tror att både jag och människor som inte känner henne glädjs och hittar egen kraft i hur stark hon är. Jag blir glad av att se att hon vågar öppna sig och vara ärlig om sina känslor. Och det är ännu härligare att hon får sån bra respons. Fina foton tar hon också, kika in vettja.

3. Joachim förtjänar egentligen en första plats men jag orkar inte göra om listan så... Mer välskriven blogg får man leta länge efter. Texterna innehåller inte bara hjärta utan hjärna också. Jockes musikintresse, som är påtaligt märkbart i bloggen, är underbart att läsa om. Just nu räknar han ner dagarna till julafton genom att skriva om år 2009s bästa låtar. Läs och njut!

4. Julia "jj" jonsson får fjärdeplatsen, mest för att jag tycker om henne. Julia skriver mesta dels om sina läxor och äventyr med mig. Och äventyr med mig som huvudperson är alltid roligt att läsa om.

5. Emelie, har foto som inriktning på sin blogg. Emelie är en otroligt duktig porträttfotograf och det är nog genom hennes blogg jag lärt mig det mesta jag kan om foto och redigering, något jag ör evigt tacksam för. För er som är fotointresserade eller bara vill se riktigt fina bilder, kika in!

sådär, det är nog alla bloggar jag läser regelbundet. Sen finns det några jag läser lite då och då också som jag tyvärr inte orkar skriva om. Min ni är fina ni också. Pelle t.ex! och Mathilda!

Om martin forfarande hade bloggat hade han lätt hamnat på en delad förstaplats, men göbben uppdaterar inte längre så då kan han glömma det minsann!





Kommentarer

Josefine

tack vad fint skrivit!

2009-12-14 @ 08:54:21
URL: http://wiilow.blogg.se/
Jocke

Tackar som fan för de varma orden! :)

2009-12-14 @ 21:36:54
URL: http://joachimragnarsson.wordpress.com/
pelle

Nä men det är lungt, orka in med mig, gör inte det! Haha. Närå, men jag hajar. Man läser många, men kan ju inte ha alla som favoriter. Nu ska jag kolla in den där Joachim - lät som en grym blögg!

2009-12-16 @ 17:45:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: