heartbeat

Jag läste på tv4s text-tv att någon facebook grupp gått under namnet "för varje ny medlem skänker lalala 3 kronor till lalal" (llala står för jag minns fan inte vad det var för skit), gruppen hade fått 80.000 medlemmar. Efter ett tag hade gruppen ändrat inriktinig och syfte och hette något i stil med att kvinnors rösträtt ska tas bort. Detta gjorde de som skapat gruppen för att visa att allt vi läser inte är sant! Någon jag tyckte var riktigt roligt faktiskt.
Frågan är då, är vi då för naiva för vårat eget bästa eller är vi bara naiva. För visst kan naivitet (vet inte om man kan använda ordet naiv i den formen men jag satsar påt) var någonting fint, jag är hellre naiv än cynisk!

äh nog om det ämnet, igår tog jag grissprutan, jag väntar med spänning på att börja gå bakänges men än så länge är resultatet negativt. Ont i armen har jag dock, fy fasiken. Gårdagen spenderades med jenny, vi kikade på harry potter och ja, vad mer den hette vet jag inte jag vet bara att robert pattinson vart med i den. Och idag, ja vad har jag gjort idag. Jag åkte till trollhättan för en fikastund med emmy. Vi tog en kik på gina först och införskaffade oss varsin likadant tröja, dock i olika färger. Runt halv 9 var jag hemma igen och då hade jag blivit inbjuden till jenny för att kolla på nästa harry potter film och äta glas med fruktcocktail och om man tackar nej till det så är man en aningens galen.

varken jag eller jenny hade tappat armen p.g.a sprutan eller börjat gå baklänges. Det kanske skulle passa bra med ett peppar peppar ta i trä här för säkerhets skull, annars kanske jag bara har en stump kvar imorgon.

nä köttfifan, nu är klockan 5 om 1 minut och det är dags för lubsan att spendera lite tid med kudden.
puss!

Kommentarer

Adams mamma

jodå det är bra, själv?

Haha nej har inte blivit mer sen de brända pepparkakorna haha.. Har du bakat något då? ;p

2009-12-11 @ 11:01:33
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
pelle

AARGH! akta dig, det är imorgon som du kommer börja vandra baklänges och få knorr. Det blir awesome. Du får blogga om det.



Baklänges då så klart.

2009-12-11 @ 13:57:44
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: