betnér

maginfluensan ska döööö.
mohhaah
nä nu är jag frisker och kryer. Lite snorig bara men det är jag typ alltid. Nästan är lite röd, rudolf kan ni kanske kalla mig.
Jag har hittat mitt nya mekka, ett underbart roligt forum jag sitter på hela dagarna i princip, hahah jag måste skaffa mig ett liv.

nä idag har jag inte gjort någonting i princip, jag låg och spydde galla hela natten, försökte äta lite, spydde som eng ris direkt igen. Så sofistikerad är jag. Undra hur blondin bella spy, det bör väl vara på något mordernt sätt, så som att, ja stoppa en tandborste i halsen? Nä nu ska vi inte snacka skit om henne... hon är ju faktiskt inte så smal. hahahah ska jag säga.
nä men jag avskyr smyg facister som blondinbella, jag skäms över att vara människa när jag ser fölk som henne. usch.

fan vad snorig jag skla vara då, det rinner nästan ner på bordet för sjutton göbbar.
Jag ska nog göra en videoblogg så kan ni fpå se i vilka enorma mängder snoret rinner i. Nä jag skämtade lite med er där faktiskt. Jag har rätt annorlunda humor, men ja. sån är jag.
NU ska jag youtube beteners uppträdande igår, såg ni honom på Raw? SJUUUKT roligt må jag säga.

pöz

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: