fotatur vid rödasten

ojoj jag är nyligen hemkommen ifrån göteborg. Okej jag kom hem för två timmar sedan men ändå!
Jag och bell har varit ute och fotat lite och jag fryser ta mgi fan fortfarande. helvete vad kallt det var! mina fingrar fröst ta mig tusan till Is. jaja men nu ska vi ta dagen ifrån början.

Jag gick upp väldigt tidigat för att vara mig, 11 sådär. Kvbart övet 1 åkte jag med tåget till göteborg, 3 var jag framme, fixade en liten hemlis såfort jag kommit fram och sedan mötte jag upp daniel på centralstationen, må säga att det där var en riktigt trevlig kille. Vi gick runt och runt i götet för o hitta en fik med ledig platser tillslut landade vi på wayens coffie. Tog mgi en köpp men magen orkade inte riktigt det så det blev bsara en halv. åh ljuva magsår är kanske påväg tillbaka. Enliogt ylva så är det inte bra att dricka kaffe på tom mage, kanske stämmer, kanske jag som är dum? jaja vidare till dagen. Vi satt och små pratade och hade det myckt trevligt. Efter en timma ungefär så skulle jag möta bell, jg och daniel stog och väntade vi gubben på hästen en stund, bell kom aldrig, jag frös ihjälp, gentleman som han är fikc jag låna daniels ena vante. Sedan kom bell och daniel begav sig hemmåt medans jag och bell gick till java, nått café med rökrum, oj vilka prioriteringar man har här i livet. Efter en stunds pratande om förlorad tid så bestämde ci oss för att ge oss ut till rödasten och fota vid klottret.

När vi väl var framme hade det hunnit bli mörk och hela jävla idén sket sig, förbannad som aldrig förr var jag. Jag fick fota med blixt oxch 1600 i iso vilket gjorde att bilderna blev fula och brusiga... slänger upp npågra här ändå... bara för bell är söt.

nä nu ska jag läsa klart sins of the father, en liten novell. mohahah den handlar om CM! :D haha

sen ska jag lägga mig och läsa twilight, ja jag har börjat om från början, räknade ut att jag bör hinna läsa de tre förta böckerna IGEN innan jag får den fjärde på svenska i sluet av mars.

note to self, don't klia in ögat när du har salt on your fingrar. usch. aj.

röv, ja bildrna är klickbara och ser ut som snopp.


Kommentarer

Camiie - Snart 2-barns mamma

Tack så jätte mycket :D

2009-02-18 @ 09:13:07
URL: http://camiie.se/wp
Nathalie

Svar ok :) jag jobbade hela dagen igår. göra idag?

2009-02-18 @ 09:51:24
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Josefine

Häftiga bilder Sanna! Jag gillar färgerna. Kramar J

2009-02-18 @ 12:51:39
Nathalie

svar jag jobbar i en klädbutik :) jag gör inte mkt. kom nyss hem. göra ikväll?

2009-02-18 @ 16:21:49
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Ella

Tack :D

2009-02-18 @ 17:10:59
URL: http://assaker.blogg.se/
Maria

Ja du var en jättegullig kund:)

2009-02-18 @ 19:43:28
URL: http://designbyristo.blogg.se/
linnea

Sv: jag misstänker att du menar "den" och inte "du" för jag har inga planer på att komma ut. Anyway, jag tror inte ens den kommit ut i USA riktigt än så det kommer säkert ta ett tag innan den kommer hit (om den kommer hit)

2009-02-18 @ 23:29:05
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: