i taket lyser stjärnorna

jag hostar upp nikotin. Jag måste sluta röka, det är äckligt. men å så gott ibland. En kopp kaffe en cigg och ett trevlig sällskap är ju aldrig fel. Jag gissar på att en stor del av sommaren kommer spenderas på rådhuscafét i uddevalla med kaffe, kedjerökning och emilus och emmy! :D och fäck hoppas jag på.

Jag och JJ (julia) var på bio idag. Gud vad jag grät, sjukt bra film må jag säga. "I taket lyser stjärnorna". I början av filmen garvade jag som helvete och i slutet blev det lite ledsamt. sjutk underbar film, se den. När vi traskade in på bion så upptäckte vi att, ja där sitter sarah och kepskillen, ja hennes kille då med en fet godispåse och myser. Det blev en massa snacka, trevligt, inte träffat tösabeten på länge. Efter bion gick jag och JJ hem till mig en stund, fixade lite te, satte och i sngen och pratade om allt mellan himel och jord, mysigt. Förutom när jag skulle se criminal minds på tv och julia lägger sig över mig så jag siotter fast missar de första 7 minutrarna, dock hade jag ju redan sett det avsnittet. haha

juste, för fan jag hittade ett stört roligt bjhörn gustafsson framträdande på youtube idga, jag pinkade lite i brallan så mycket skrattade jag. hoho vill ni se det? ja det vill ni nog.



söv gött nu gött fölk. och du där, sluta pilla dig i näsan, jag ser dig. helvete, der är ju min grej.

Kommentarer

Julia

haha! åh älska de klippet!

shuu & håret bara blåste frammåt! haha! Det var mys idag! Tack :)

2009-02-06 @ 01:27:43
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/
Emelie

Hejhej ja visst va filmen bra <33 jag skatta med i början sen blev det ledsamt :´( Kramiz

2009-02-06 @ 16:19:37
URL: http://emyima.bl...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: