magsjunkan, IGEN!

herregud vetti.
otur? jag? mjo. Maginfluensa IGEN. Denna gången av det värre laget. Jag har spytt konstant. Jag har spytt så blodkärlena i ansiktet har gått sönder, jag ahr spytt så jag inte kan skratta eller hosta nu flr det gör så ont i magen då.
jäklar anamma säger jag bara. mat har jag ännu inte fått i mig någon. Julia sov över här i måndags. Vi hade nmyskväll, såg på film osv.  Sen sömnade JJ och ja nån timma senare. Halv ått apå morgonen kände jag mig konstig, gick upp för o pessa.Efter det satte jag mig med ett päron i näven och tog en bit. Då jävlar kräktes jag en hel flod över köksgolvet. toppen tänkte jag. Gick och la mig igen, petade på julia och sa "ja nu har jag nog fått maginfluensa igen" varav JJ svarar med att jaha då har nog jag redan blivit smittad, och sömnar om. Klockan tio spyr jag igen, julia klappar mig på axeln och säger såja. haha halv ett åker julia hem varav jag spyr igen, sedan har det frtdatt så fram tills 2 inatt, så nu det det gått 14 timmar snart. Nu gäller det bara att få i sig lite mat. Jag är dock inte riktigt hungrig än. Fruktar ännu en spya då.

Nä jag måste lägga mig i badet känner jag, mitt hår är sjukt tovigt och jag tror jag luktar svett. Jag vet inte, är nog rätt van nu.

usch trött är jag fortfarande iallafall.

Skulle ju åka till värmland och syssling imorgon men får ett samtal diag att hon har flyttat til flen, hm. Så det blir inget med det. Imorgn är jag ngo redo att ge mig ut i världen igen iallafall, idag kommer jag mysa med crimianl minds hela dagen. haha

pözzen

Kommentarer

Emyima

Hehe stackars dej vilken otur.

2009-02-11 @ 23:51:59
URL: http://emyima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: