ramlat och slått i huvudet

okej, jag är dum dum dum dum, kalntig och dum i huvudet.

jag har haft världens skitfredag, ok rätt ok men ja nä. Illadfall, käkat pizza med pappa, sedan ringde linda och sa att lite fölk skulle hem itll johan och frågade om jag ville hänga med, det ville jag så åkte och mötte dem vid michaelas hus. Vi började cykla hem till johan, som jag inte träffat på jätte länge btw, det var sjukt isigt ute och johan påpekade det hela tiden. MEn såklart halkar jag och slår i huvudet först, toppen. Hela ögonbrynet är svullet jag har en fruktansvärd huvudvärk, ser skit ful ut och har skämmt ut mig totalt. Jag hatar att jag är så äckligt klantig. Jag ramlar inför mina vänne,r blörjar stor lipa (mest av chocken tror jag) och skämmer ut mig som attans. Äh jag bryr mig inte så jätte mycket, de är ju mina vänner så. men ändå. jag skämms.

Jaja, vi gick sista biten hem till johan och johans mamma gav mig en handduk att hålla över svullnaden, vi spelade lite tv spel men jag blev jätte trött, då började alla fjolla sig om att jag hade fått hjärnskakning så johans pappa fick köra hem mig. Och nu sitter jag här, utan hjärnskakning troligvis men med en fruktansvärd huvudvärk och nackont. och svansen mellan benen. hoho.

förlåt för den usla stavningen men smådarrar hela tiden. och orkar inte anstränga mig så mycket just nu, förlåååt.

här kna ni skratta! Jag kommer nog göra det imorgon när det inte gör så ont:)


av någon konstig anledning gråter jag hela tiden, det gör inte SÅ ont att jag vill gråta och det är inte det.. det är någonting annat jag vet bara inte vad osm gör mig så ledsen. blööööööö jag borde aldrig vaknat idag.
nu ska jag lägga mig och mysa med edward och bella om inte huvudet gör för ont sedan ska jag kolla på criminal minds. åh gubler.

hejdå!

Kommentarer

syster

Ne gumman stackare krya på dig ♥♥♥♥♥

2009-02-28 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: