This is a long drive for someone with nothing to think about

hallå gott folk!
Idag har det skett lite förändringar här serrni. Maria har varit väldigt snäll och gjort om min blogg! Sjukt duktig brud må jag säga, kika in hennes blogg vettja. Finns mycket fint där. jajjamänsan!
Just nu sitter min lillasyster och terroriserar mig på msn, jag sitter och terroriserar ylva, som jag förövrigt saknar väldigt mycket. Blir nog Stockholm i slutet av Mars, förhoppningsvis.
Tidigare idag var det inplanerat i min åh så fulla kalender en fika med malin blanck, men hon hade gjort klart någon matte C grej så hon orkade inte riktigt. Jag förstår henne, men måste vara ganska utvilad för att orka umgås med mig. Vi bestämde oss för att ta en fika imorgon under hennes håltimme som är mellan 11 och 3 istället. Sedan ska jag umgås med Linda. Jaja, åter till denna dagen. Mestadels har jag suttit och pratat med Maria över msn, hon har drivit med mig en hel del må jag säga. haha! rolig tös.

Vid halv fyra traskade jag fram i snöslasket till tört. Gick in på gina, bytte ett par brallor, gick till vero moda, införskaffade ett par blåa jeanstights, hm konstigt ord. Sedan gick jag till åhlens och köpte mig ett rosa och fint nagelack, jag måste sluta bita på naglarna så det var sannerligen ett måste! Sluta retas!
Efter det mötte jag upp martin utanför larssons och vi tog en köpp, eller ja, jag tog en cola och han en köpp te så där har ni köppen. Den enda bra erfaranheten jag har av socialen är att jag har fått en kontaktperson. Det är skönt att veta att det finns en vuxen där som.. vill lyssna. När jag mår bra själv så vill jag gärna bli kontaktperson åt någon unge jag med. Om något år sådär. Det kan ni tänka på nästa gång ni köper mjölk. Ja!

Jaja jag kom nyss upp ifrån ett två timmars bad, jag totalt älskar att bada. Jag kan ligga i badet i timmar med en bok och bara glömma bort tiden och bli jätte skrynklig. Idag var det tredje twilight boken jag läste, ecplise eller ljudet av ditt hjärta som är den svenska titeln. Gud vad jag längtar till fjärde boken släpps på svenska! Jag har ju iofs redan läst den på engelska, men JAG får inte samma känsla då, jag förstår ju allt men det blir inte samma grej riktigt.

jaja nu ska jag inte tjöta mer! Nu ska jag vara busig och dra hem lite OTH!
pözz

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: