We were dead before this ship even sank

Ännu en dag där mina planer går i stöpet, alltid lika kul att sitta hemma och inte göra någonting. visst visst.
Kan någon skänka en fin lite macbook air till mig eller någon annan duglig bärbar dator så ja kan utveckla mitt beroende ytterligare? Det vore väldigt vänligt.
Det blir ett litet kort inölägg nu, jag ska nog slå en pling till far min och be honom spela yatzy med mig. Är lite sugen på att spela alfapet också men har tyvärr inget sådant här. skit också.
åh juste, idag fick jag mina grejer ifrån junkyard, en volcom tröja, en macbeth tröja och ett bar solbrillor. tänker dock inte lägga upp några bildelr på dem som alla andra gör, inte min grej va.

nä du, nu ska jag luta mig bakåt, lyssna på modest mouse och ta det jävligt lugnt.

cheers

Kommentarer

webbmaster

SV. Ja, Kristen är grym! =)

2009-02-24 @ 19:45:32
URL: http://rpattinson.blogg.se/
Linda

Sanna lilla, du är den sötaste! Jag vill fika i morgon(torsdag 26/2-09) med dig. Jag paxar den dagen. :D <3 Älskar dig sanna panna :D

2009-02-25 @ 18:09:42
URL: http://flickanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: