åhåååjaja

åhåååjaja!
idag ahr jag hänmgt lite med marro på stan'. Vi fikade lite på söderströms och kollade urnt på stan'. Skoj! länge sedan vi hittade på någonting.
egentligen skulle jag ah åkt till josefine men för det första så försov jag mig totalt, för det andra så hade josefine tagit fel på tid så om jag hade tagi nästa tåg hade jag inte varit där förrens halv fem, inte så stor ide' då direkt. Men det får bli någon annan dag. Helvete också nu fungerar inte mitt itunes, och jag överlever inte utan musik. öh. Måste starta om datorhelvetet också.

öh pappa är här och retar skiten ur mig jag blir vansinning.
jag orkarinte skriva någonting mer idag, jag ska se på criminal minds nu och ta't lungt. imörrn kommer emmy o emilia hit. yäy.
'

pös
'

Kommentarer

Sis

Hejhej Skaffat blogg nu :) Kolla in lägg till mig som din vän ;P love you <33

2009-01-17 @ 00:23:02
URL: http://emyima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: