dirgde

öh hej!
chill helg må jag säga. Har inte hunnit skriva så mycket, har haft emmy o emilia här hela helgen. I fredags när uddevalla borna kom så drog vi till linda och spela rappakalja och alias, käka chips, dip, morötter o sådär och kikade let's dance lol! Sen drog jag emilia och emmy hem till mig, kikade lite criminal minds och de stensömnade jag en stund därefter.

På lördagen drog vi till karlskoga som planerat, liiiite för tidigt kanske med tanke på att det inte fanns ett piss o göra i den staden fakiskt, och fatta hur besviken jag blev över att ingen pratade värmländska, jag som hade sett fram emot det. hah!
Efter ett tag så drog cvi till teatern iallafall och klockan sju drog lars igång, han berättade att han haft influensan hela veckan men jag tyckte det var underbart mysigt ändå. Sjukt kul att han varavade gitarrspelandet med piano också!
Sjukt mysigt var det iallafall, dock var första spelningen i stockholm bättre må jag säga men denna var sjukt bra den också. puppe hade ju influensan. jag blev så ledsen över att jag inte hade min kamera för jag fattar ju fna inte hur man sller in inställningarna å nikon. nä canon ska det sannerligen vara. Blev inga direkta bilder o skryta över om man säger så. men men. Sen var det lite tråkigt att jag inte fick prata någonting med lars efteråt men aja, jag har väl redan fått mitt tillfälle! hah:I)

igår var jag och julia och - håll i hatten nu gott folk- BUGGADE! HA-H! det var faktiskt riktigt roligt. vi ska å de resterande åtta gångerna också! sen jävlar ska vi briljera. hahaha

iag har jag och julia tatt det lugnt, kikar urnt på stan och sedan suttit hemma hos mig och vart allmänt trötta.

nu ska jag sitta lite i ps tänkte jag mig.
pöz




Kommentarer

Anonym

VAD SÖT DU ÄR Sanna och vad glad jag blev när du skrev så :) :) Du ska veta att jag saknar dig som attans jag med. Nu hoppas jag att vi ses på torsdag:) Jag vill oxå göra allt det du skrev gumman. Massa kramar

2009-01-19 @ 23:54:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: