jööbbbet.

hoho.
har nyligen vart på bio i skövde med mor min, erik och liz. sköj faktiskt. innan var vi hemma hos liz och hennes familj och käkade tacopaj, något amerikansktrecept. gott faktiskt. kikade lite på påståret och diana ville att vi alla ska boka biljetter och åka och kolla på melodifestivalen när den är. haha det låter faktiskt rätt sköj. Diana är sjukt skön med sin svengelska. Liz och Diana är ifrån USA, alaska. Diana kan en hel del svenska men Liz har precis flyttat hit. trevlig brud va, sköj o få fila lite på engelskan, den är väl itne på topp.

Nu sitter jag nere på taxi, i växeln och ska jobba lite. Tror inte jag behövs här egentligen men det känns skönt att få någonting gjort. dessutom är det redigt sköj här.


näe nu skla jag väl återgå till att svara i telefonen... om det bara kunde ringa lite mer. hahah!

pöz



Jag 2004! HAHAHAHHA

Kommentarer

Anonym

Liten Luby :) så söt! Jag skulle ringa dig men sen såg jag att du skulle på bio mm så ringer dig i morgon. Kramar Jossan

2009-01-31 @ 00:48:54
URL: http:// Wiilow
J

Jahaja så du sitter vid datan på jobbet ;) göttigt!! Vilket underbart jobb;) Jag ringer nog någon gång mellan 16 & 22. Kan vi fika någon dag? vill du det? Jag vill!! PÅ måndag? Kan du då?

2009-01-31 @ 00:55:42
Anonym

Oki! Men vi får ta det någon av de lediga dagarna då :) Vi hörs i morgon. Natti

2009-01-31 @ 01:31:20
M

Sanna... Du får läsa igenom inlägget innan du postar så du stavar rätt och skriver ord som verkligen finns på riktigt. Mohahaha!!!



Nu ska jag dricka kaffe och sen blir det livsfarlig metal på Galejan.

2009-01-31 @ 17:30:40
URL: http://martman.spiralstairs.se
emma

tack så mycket! :) men på någon sida ståg de att jasper heter hale i efternamn, de va därför jag undrade... :)

2009-02-01 @ 00:12:58
URL: http://highheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: