MGG!

hallå i stugan.
dålig på att uppdatera, yes det är jag det.
Jag måste börja fila lite på vad jag ska skriva om i min jävla krönika
som jag ska skicka in på tisdag. Jag skriver nog den på söndag kväll,
imorgon ska jag på bio med morsan, hennes snubbe, och en brud som
bara snackar engelska. gud vad jag kommer skämma ut mig va.
lördag då är det dags för ferre hos emilia, jävlar vad pepp jag är.
det var sjukt kul sist, hoppas de blir det igen va.


Jag har svårt att bestämma mig, vem är snyggast? lotten fallar nog på lars, hahah!
jag kan inte sluta dreggla över någon av dessa snubbar. hela dagen består av Lars låtar
och när natten kommer så är det criminal minds som gället.


Nä herregud. Skärpning, kors i taket och allt sådant.
Var hos morsan idag och hängde lite, käka nån pasta mat,
sedan kom josefine, arne och milton en liten stund.
har inte träffat josefine sedan oktober så det var trevligt.
även om jag hade tyckt det varit roligare om vi hade fått chansen
att vara själva lite och prata.


nä nu ska jag pilla mig i näsan eller någonting liknande.
pöz

Kommentarer

lisa

laars är helt klart snyggast och bäst på alla sätt och vis :D fin blogg du har också :)

2009-02-01 @ 00:53:07
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: