ögonlocksinflammation woho!

aj, åhåhå, tusan. Jag har dratt på mig en fin fin ögonlocksinfektion. Man skulle kunna jämnföra mitt öga med en golfboll om man så vill. Och i rödheten en, ja en klassisk kräfa helt enkelt. Ingen vacker syn. Om ni är snälla kan hända att hon bjuder på en bild. Så får ni er ett gott skratt.

Igår vare lite ferre på G. Hon taggade inte så mycket, slutade med en lite folköl och lite snyltande ifrån julia och sarahs pappa, kom på nu att jag ska ge julia money imörrn. Tror dock inte att puppen behöver så mycket mer att dricka nästa helg med tanke på att vara kvällar slutade likadant. med en gossig spya, jag i en rabatt, rätt nöjd själv. Inte nog med det så vaknade jag upp med mitt vackra öga idag också, så det var akuten som gällde, penicillin slva jag ska kleta in i ögat och jag får inte använda smink på en vecka, hej och hå, skitliv.

Linda kikade in i lyan lite idag, vi kollade kärslaget men missade slutet för jag råkade byta kanal så fastnade vi vid vem vet mest istället. uh.
jag orkar inte skriva någonting mer, ska kika ind et nyaste avsnittet av criminal minds. sedan ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv för mitt onda öga. uhuh

pöz

höhöhö ni fick ingen bild (6)

Kommentarer

Marina Lundsten

Hej hej!



Sökte på google om ögonlocksinfektioner och hamnade på din blogg. Ha du också haft det? Eller har du det fortfarande?



Vore snällt av dig om du kunde svara :)



2010-05-18 @ 09:55:55
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Marina Lundsten

Ser att inlägget är för över ett år sedan. Så du kanske inte har kvar det? Men kan du svara ändå? :)

2010-05-18 @ 09:57:04
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: