fotorunda och filmkväll

hallu!
nu är faktum såhär, jag har fått laddaren till min kamera så idag tvingade jag med simpa ut på en kort fotorunda som resulterade i en del kort som blev helt ok, rätt tråkiga dock men vafan. jag drar upp dem här!

jaja, det har inte hänt så mycket idag! Simpa kom hit när hon sluitat skolan, vi käka pizza, såg nån sjuk film "nattbus 807" en film om rasism... de pratade jättelöjlig stockholmska och var väldigt aggresiva de små pöjkara.
Sen kikade vi på en sjuuuuuuuuuukt rolig film vid namn "the bunnyhouse" jag garva ihjäl mig. Under filmens gång kom Julia och joinade oss också. Efter filmens slut satte vi oss och spelade kort, eller ja, jag tvingade dem att spela kort med mig. Sen blev det en promenad till wennerberg och en massa gungande. Efter detta så var simpa tvungen att åka hem. tråk.
Jag och julia drog hem till mig igen föratt kika ännu en film "en shopaholics bekännelser" lite smårolig sådär på kvällskvista.

Och nu sitter jag här själv, har petat lite i photoshop, gjort en dum dum grej också men men..

här är bilderna, har lekt lite med texturer om det ser konstigt ut på någon bild, bilderna är självklart klickbara:



Kommentarer

Josefine

WOW Riktigt fina bilder Sanna:) Du är duktig du. Kramis

2009-03-21 @ 20:04:42
Josefine

Gjort något dumt? Det låter inte bra...är det det jag tror :(

2009-03-21 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: