heron city

hej hallå.
hur är läget med er va?
Nu har jag fått tillgång till ylvad dator så tänkte skirva n riktig uppdatering. jajjamänsan.
Ylva är ner eo badar snart och jag väntar på min tur är ta mig fan nedkyld.

Idag har det hänt grejer, vi tog pendeltåget till älvsjö, då stiger 10 mongolider på tåget och sitter och irriterar mig. sen tog vi en såndär dragspelsbuss till heron city, väl  kikade vi på pizza hut, som var svin dyrt och rätt äckligt. Där satt en snubbe med en till mongo, någon sorts mongomagnet på mig kanske? jaja.
Vi kikade på Twilight, mumma med rob på storbildsskärm. Nej men den var lika bra som första gången jag såg den, det här var den. haha! beroende? jag? nänä.

efter detta sa yva till mig att hon bara bowlat en gång i sitt liv och då var hon sju år så jag tvingade med henne och bowlade. Jag frågade snubben i disken om man kunde boka en halvtimme det kunde man inte. MEn han ändrade sig och sa att vi kunde få spela en halvtimme för 100  spänn.sweet tänkte vi och bowlade. När vi sedan hade 4 minuter kvar plusar snubben på 10 extra minuter och sedan en gång till, så vi fick bowla 50 minuter för 100 spänn. sweet som attans.

NU är v nyss hemkommna. Måste påpeka att det finns mycket konstit folk här i stockholm. uh. Jag passar in fint.
Stockholare är faktiskt rätt trevliga också må jag säga! trodde jag inte.

N nu ska jag passa på  kika min mejl och kolla bloggkoll.
Jag mejlar lite med en familj i USA, ohio som vil ha mig som au pair  några månader. Det låter ju skit ul och familjen verkar as trevlig. Men jag klarar nog inte av det. tråkigt.

Imörrn blir det fotografering vid nått vattentorn ylva vill fota mig vid, sen ska vi fika med becca som fyller år idag btw, grattis. Sen ska vi på demonstration mot nazism, Någon snubbe i jordbro (en station ifrån vh där jag bor just nu) blev misshandlad och är nu mordhotad av några nazister föratt han är emot nazism., så det tänkte jag absolut ställa upp på. Så om jag är död imorgon är det för en bra sak iallafall. haha!
På kvällen ska vi dra in och fota i gammla stan.

öh hallå, är det snö i lidköping?
VArt snö här ända sedan jag kom, jävla skit. Svinet kallt.
nä nu ska jg bege mig. pussinatt.

kika in denna vackra truddelutt också.


Kommentarer

Linda

Japp, snö är det allt. typ 8 cm snö! Det var sol igår och nu är det snö! DEPRIMERANDE VÄDER TILL MAX!!! sitter i Flash och är förbannad på programmet. GUd vad jag hatar det ! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! GÅr inte riktigt som jag vill dåra... Är det bra i Sthlm? Vill se alla bilder du har tagit, lägg upp på bloggen sanna!!!! Jag ska ta kort på snön som är här.. Nu har det iaf slutat snö och ikväll ska jag på fest och i morgon ska jag jobba. Jag tyckte att du behövde en liten uppdatering av mig och vi ska leka på söndag. Hoppas att du inte har glömt det! :D PUSS hälsa Ylva! <3<3<3<3

2009-03-27 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: