roliga samtal

okej, nu har jag suttit på jöbbet i snart 6 timmar, tiden har gått väldigt snabbt må jag säga. Känns som jag nyss började samtidigt osm ögonen är tunga och huvudet trött. Dock går mina fingrar fort som attans, flera koppar kaffe och en redbull är kanske inte det bästa. Jag kommer ju inte kunna sova när jag kommer hem. usch, får bli criminal minds och vänner för hela slanten.

Har fått lite roliga samtal ikväll
"häj jag ringer ifrån holmgrensbygg jag har en massa utlänningar här vi ska bygga stan' kan jag få en taxi nu?"
"vi har ingen ledig förrens om en timme ungefär vill du ha den ändå"
"nä jag vill ha en nu, om du inte ger m ig en nu ringer jag till nlt och säger att ni inte stödjer stadens bygge."
"hm okej, det får du nog ghöra isåfall för jag kan tyvärr inte ordna någon bil tidigare"
"näähe okej"
sedan ringde han TRE gånger till och varje gång fick jag samtalet, det gick ut på ungefär samma sak, fast lite gömman vad söt du är, vart bor du osv. Jag sa norrland, då frågade han om han fick åka med mig på min scooter. hm fulla göbbar i femtioårsåldern är roliga dem.

ett annat samtal löd ungefär såhär.
"Jag har stått här utei en halvtimma nu och väntat på min taxi när kommer den"
"vad är ditt namn och vart befinner du dig?"
" jag heter ******* och är på lalalalgatan"
"den bilen har redan åkt dne resan, någon annan måste ha tagit din bil isåfall, jag kans kicka en ny men det kommer att dröja 20 minuter till"
"jag vill ha en bil NU"
"jojo det förstår ja men vi har tyvärr ingen ledig förrens om 20 min"
"kör upp din jävla taxi i röven din slyna"
"ja det ska jag försöka med, meddelar dig om jag lyckas, hej hej"

haha alltid lika kul!

Jag slutat om en timme o en kvart nu, ska bli sjkönt o äta någonting, hann ju fan aldrig beställa någon jävla pizza ikväll.
nä nu ringer det en del, måste kila.
natti!

Kommentarer

julia

HAHAHA! det sista samtalet var ju bäst! haha

2009-03-08 @ 12:14:16
becca

hahah vilka roliga samtal ;)



saknar dig syster<33

2009-03-08 @ 14:28:28
URL: http://monkeymusic.blogg.se/
♥ SimplyMalin

Sv; Ohh tack så mycket, va gulligt av dig! :D Hbs? förstår inte riktigt nu haha. ^^



Haha vilket roligt jobb du verka ha för övrigt, med alla de knäppa samtalen. x)



Pusshejs.

2009-03-08 @ 20:48:49
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: