The twilight saga set

gissa vem som är glad?
Jo jag!
Jag har PRECIS beställt The twilight Saga set, med alla fyra böcker på orginalspråket. woho!
Och i veckan får jag även sista boken på svenska! WOHO! SWEET
"This stunning boxed set contains all four of Meyer's "New York Times"-bestselling novels in the Twilight saga: "Twilight, New Moon, Eclipse," and "Breaking Dawn," along with a limited edition full-color poster."
Hm jag är nog konstig. men glad! haha
Såhär kommer den se ut!


slänger även in en snyggingbild på rob! den är ju dock ifrån 05 så! haha


Kommentarer

Julia

Oj vad avis jag e på dig nu! vill haaaa! men på svenska då ;D

2009-03-08 @ 23:47:04
simone

mmh, mums.. utstående armhålehår! <3

2009-03-09 @ 16:42:25
Malin

Usch. skulle aldrig lasa dem pa svenska.

2009-03-09 @ 21:18:16
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
♥ SimplyMalin

OHHH den där boxen har jag också haft ögonen på i flera dagar nu.. har dock inga pengar bläää!



Du beställde från adlibris eller? :)



Måste säga att jag gillar din blogg med, och jag har lagt till dig nu. :*

2009-03-09 @ 22:44:03
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Malin

Sv: Jag sa aldrig att de var daliga pa svenska. Jag sa att jag inte ville lasa dem pa svenska - precis som att jag aldrig laser nagot annat pa svenska heller. Att de skulle vara samre pa svenska enligt min mening vet jag inte var du fatt ifran. hm.

2009-03-09 @ 22:45:43
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: