trevlig dag med trevligt sällskap

hallå där.
jhag ska alldeles strax gå och lägga mig. Trött som attans.
Idag vaknad ejag upp med ett blått öga. bulan har gått ner till ögat eller vad man ska säga. NU är mitt ögonlock helt ill lila, nästan svart och jag börjar bli blå under ögat också. Lindas mamma förklarade det så som att "om du får ett sår i pannan så rinner blodet neråt, det är samma sak med inreblödningar" eller något liknande. Hon sa även att det komemr troligvis gå ännu längre ner, så jag får gå och skämmas nu i några dagar. haha kul att jag kan roa folk iallafall.

Ikväll har jag, linda, johan, ida och matilda varit hemma hos bea och sett på melodifestivalen, spelat buzz ochvarit rejält övertrötta. En riktigt rolig kväll må jag säga. Kul att täffa Ida iockså. Inte ofta det sker men rolig som få är tösen.
en riktigt rolig dag. Förutom att jag ser ut som skit och folk typ småskrattar åt mig på ica, men vafan! Kul att roa folk som sagt. öh. Jag har även fått ett riktigt stor blåmärke på axeln och knäet dert gör sjukt ont. Jag kan inte ligga och sova påvänster sida, vilket jag oftast brukar göra, usch jobbigt.

nä nu ska jag lägga mig och kika på vänner och CM.
natti

här får ni en bild på söta mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: