vi ses kanske inte imorgon

Ensamhet!
Du förtär mig plågsamt,
släpp mig fri från dina klor
det smärtar mig och jag vill inte mer.
snälla, låt mig gå eller döda mig, nu!
- någonting jag skrev när jag var inlagd på bup nov 07

hittar även fler anteckningar i samma skrivblock (använde det när vi gikc i skolan på bup, och det slutade väl med att jag mest skrev när deppiga saker.
"16 ¨år och ingenting"
"vi ses kanske inte imorgon" - tror detta var till mig själv. hoppas det.

uhe. Jga har gjort bort mig - igen. dumma dumma idiotiska sanna. dödödödödö.
tomt, ensamt.

jaja, dagen har spenderats med simpa och linda. Jag har inte sovit på 34 timmar nu ungefär, har dessutom jobbat 7 timmar av dessa vakna timmar också. hoho, jobbigt läge. har konsumerat otroligt mycket kaffe idag må jag säga. Simone tvingade i mig något äckligt sumpkaffe som hon skulle spå mig i sen. Slutae med att linda var dne som spåde bäst. haha som sagt så har jag väl ingen rolig framtid. masker, hästar som var vita och ja grejer. Jag skulle tydligen vara stark... jaha. Jag orkar inte vara stark längre dock.

jaja blev en hel del trevliga pratstunder med simpan och lindis.
men nu ska jag lägga mig till sängs och verkligen försöka sova.
ska upp 11 imorgon för ska göra en intervju vid 12 tiden.
natt!
när ni ser mig, krama mig. jag behöver det.



Kommentarer

♥ SimplyMalin

Ouuff - 34 timmar utan sömn ?! Cred..



Här får du en kram ger en kram, hope you feel better sweety. :)



Pusshejs

2009-03-16 @ 16:53:44
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Emelie

Hejhej jasså du stark ?? Haha då är jag starkare xD skojja.Va görru??

2009-03-16 @ 17:58:12
URL: http://emyima.blogg.se/
Robert Pattinson Crew

visst är den :) nää, har inte gjort de :) väntar som sagt tills jag sätt new moon innan jag läser vidare :)

2009-03-16 @ 19:34:34
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
sanna

haha xD härliga bilder :)

2009-03-22 @ 11:49:41
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: