frågesport på tåget och lite jobb

nu har inte telefonen ringt  på 10 sekunder det är rekord för den senaste timmen. Det ringer ta mig fan helatiden. Jävla lönehelg. Folk som super upp sina pengar. blöö. Själv har jag shoppat upp mina pengar, har ju dock 1000 sp'änn kvar sne får jag en ny go lönb på måndag igen från NLT. hoho

okej nu började det ringa en hel del igen. Jag bröt ihop, är trött i själen och sinnet. En snubbe var sjukt otrevlig, jag gick ut och började gråta, som tur var var jenny där och tröstade mig, kändes genast bättre. Nu är jag fit for fight igen, iallafall för stunden.
Jag kom hem ifrån stockholm tjugo över nio, halv tio var jag på jobbet. Jag har alltså varit hemma, ätit en jordgubbe och lämnat mina väskor och påsar sprungit till allvideo och sedan till jobbet. Toppen, inte alls stressande sådär. Kan någon då förstå att jag bröt ihop lite? Jag längtar efter min gossiga säng, mina vänner dvder och mina dofter.
Jga har haft jätte kul hos ylva, vart sjukt mysig och ligga och prata med ylva hela nätterna, göra massa roliga grejer, kika runt i stockholm.  Men jag är attans glad för att vara hemma nu, har saknat Linda, julia och alla andra. lilla simone bland annat. Och min säng.

På tåget hem så klev det på ett gäng på fem pers i 40 års åldern. Tjötiga som attans, efter en stund petade någon på min axel, jag tog av mig hörlurarna och en kvinna vid namn sanna, fick jag senare reda på frågade om jag ville vara med dem på frågesport, jag tackar ju inte nej till lite sällskap och trevligt tidsfördriv så vi delade upp os i lag och hade frågesport via någon kortlek de hade med sig. trevligt som attans. Väldigt trevliga kvinnor och en man också.. han var... tråkig. jaja!


nä nu ska jag väl återgå till att prata i teleofnen, imorgon blire lek med linda och sedan ska jag redigera bilderna  jag tagit i stockholm o läggla upp dem.

pözz

ni får en simpa bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: