what do you mean Edward isn't real?

öh!
hej.
eh.
Lite obehagskänslor börjar skölja över mig. usch.
jaja. Idag har jag varit på BUP. fick reda på en sak som inte alls var vad jag ville, men skönt att någon tror på mig. Jag ser i allas ögon att de inte gör det.  jaja.
Efter BUP gick jag hem till richardo, vi bstämde oss för att gå till larssons, där blev det en bruchetta först, vi satt och tog igen det vi missat den senaste tiden. Härligt! Sedan gick vi runt och kikade lite på stan'. Richard fick välja ut outfitten jag ska ha på mig på lördag, tror det blir den iallafall. hamen. Lördag ska jag tydligen på någon slags fest, har lite ångest inför det dock men jag får ta mig i kragen. har dock lite onda aningar, helvete om någonting går fel!
Sedan gick jag och richard itll larssons igen, jag tog en kaffe och en hallongrotta medans richard tog en chailatte. Smakade gött, vi bestämde att det blir bio på fredag, män som hatar kvinnor, ska försöka dra ihop ett litet gäng. Sedan skulle richard ha vindruvor, vi gick till hemköp och införskaffade detta till honom och sedan vandrade vi hem till Richard föratt sätta oss och kika på Christine, som förövrigt är sjuuuuuukt roligt. haha!
Resten va kvällen har jag suttit och funderat, grejat lite i ps och strax ska jag gossa ner mig i sängen och forsätta läsa!
här är en bild jag gejade med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: