i was broken

räva.
ylva har blivit magsjuk, woho toppen!
Men drar dit imörrn ändå, får hoppas på att hon har slutat spy då iallafall... får söva på soffan imörrn och överdriva med hygienen.
Nu ska jag lägga muig och kika på film, sedan tänkte jag läsa new moon, jag komer ju bryta ihop men ändå.
orkar inte läsa män som hatar kvinnor, sjukt tråkig. Fattar inte varför den rä så hypad, steig larsson har ett otroligt tråkigt ordförråd. seig. steig, sieg. hihihoho

ska bli skönt med en liten semaster ifrån alla krävande människor. Eller ja det är väl inte många som är krävande men.
Jag är trött på människor som inte ens försöker. Jag blir så arg och frustrerad på allting så jag faktiskt skadade mig själv för första gången sedan min födelsedag nästan. ah. bajsliv.

men men imorgon blire stockholm och kanske lite frisk luft.
ag saknar linda, när jag kommer hem ifrån stockholm har jag inte träffa henne på TVÅ veckor :(

jaja nu ska jag bege mig.
slå huvudet i väggen elelr någonting. jävla idioter det finns.




Kommentarer

tess

SV. Jag har svarat på din fråga genom ett inlägg! =)

2009-03-23 @ 16:23:28
URL: http://rpattinson.blogg.se/
Johanna

nämen va äckligt, hoppas at du inte blir smittad!!

2009-03-23 @ 16:27:13
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: