im a vampire

Tjosan trosan.
Sen uppdatering idag vetti.
Jag har suttit och lekt i photoshop i flera timmar. Okej kanske en timme då.
Nu ska strax få se vampyrsanna som jag gjort i ps. haha!

helvete vad jag var trött när jag vaknade i... eftermiddags. Kunde knappt lyfta huvudet. Tror det är något i min hultsfredströja som gör att jag blir supertrött, för sist jags ov i den kom jag knappt upp på morgonen heller. jaja
Julia kom hit vid fyratiden, då var jag fortfarande i pyjamas så hon skällde på mig och jag fick snabbt slinka in och sminka mig och sätta på mig kläder. Sedan traskade vi fram på stan'. Julia köpte massa schampo skit för 200 spänn o sen drog vi till klassiska Larssons för en fika. Vi tog igen lite, har inte setts på en vecka nu vilket är ovanligt, jag får juliaabstinens när jag inte träffat henne på någon dag. Efter ett tag ringde iv Linda och tvingade ner henne till Larsson också. Blev en hel del prat till och några koppar kaffe. Efter det så gick vi hem till mig, satt och målade lite. Jag och Linda är på Fjärde twilight boken nu medans julia fick trean av mig idag... julia kunde inte hålla fingrarna borta så hon började läsa, sedan la jag ner pennorna och började läsa jag också.. Linda var snabbt efter och tog upp sin bok. Så det slutade med att alla tre satt helt tysta, inne i sina böcker, lyssnad epå musik och bara var. Sjukt mysigt. Skönt med sådana kompisar man bara kan sitta tyst med utan någon obekväm stämning. Vi satt och läste i en timme eller någonting. Sedan var det dags för brudarna att dra sig hemmåt. Jag la mig då i badkaret en stund. Och sedan har jag bara suttit här och vart allmänt seg.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar. Det har faktiskt kommit upp lite bilder ifrån New moon inspelningen på vissa twilight bloggar, åh vad jag längtar efter filmen. Lite kul är att det finns bilder där både Rob(edward), kristen(bella), nikki(rosalie), Peter (carlisle), kellan(emmett) och Jackson(jasper) alla röker. I princip ALLA som har huvudroller utom ashley(alice) och rebecca?(esme) hhah!. Det roligaste är att vissa "fans" blir helt bestörta och helt förkrossade. hahah! Speciellt i USA där det inte alls är lika många som röker som här i sverige, speciellt inte många tjejer. JAja ingen av er bryr sig om det, iknow! bara jag som tycker det är lite roligt.

Imorgon blir det troligvis bio med richardo, marie, julia och linda kanske! män som hatar kvinnor. woho
nu ska jag kika nya avsnittet av CM och läa BARA ett kaptiel av så länge vi båda andas. Får inte läsa ut den för fort.
Och imrgon får jag mitt nya set med alla böcker på engelska:! woho.

natt!
vampyr jag, ja jag vet jag är kass i ps!

Kommentarer

simone

Tack Sanna, du är då banne mig bra du!

jag saknar dig också, det var längesedan vi umgicks. men jag är nog inte så nere som det kanske verkar. men tack. Du är en bra vän.

Vi får umgås någon dag tycker jag.

2009-03-13 @ 09:03:30
URL: http://greny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: