vårpromenad

om inte klippte fungerar för er så kan ni ta er i arslet.

jaja, imorsen vaknade jag och traskade genast fram till NLT för att lämna in lite bilder, eller en bild rättare sagt.
efter detta gick jag hem och spelade ett parti kort med min far.
nu vare ju såhär att vädret idag var väldigt fint må jag säga, så jag ringde richard, drog på mig min trasher huvtröja och sprang ut i solen och mötte upp richard för en fika på larssons. Vi satt och snackade lite och sedan bestämde vi oss föratt gå ut och gå. När vi har kommit till sjukhuset ungeför stannar en bil upp brevid oss, de var från irak eller nått men kunde svenska, de frågar efter en adress som står på ett papper, richard hör inte att kvinnan säger "hej vet ni vart denna adressen är"? Så richard börjar prata engelska med dem "you turn around here and then you see the house on the corner of this street"... kvinnan börjar prata svenska igen och säger "är ni säkra, för det är vbara jämna nummer på denna sidan" "ja det ligger ett hotell på denna sidan med det namnet" "tack så mycket" de åker iväg och richard skäms ihjäl "neeej jag trodde ju inte de kunde svenska, tänk om de tror jag är rasist nu" HAHAHA jag fann detta mycket roligt. Sedan vänder de och vinkar så snällt till oss och ser glada ut, tror detta lugnade richard lite smått.

vi traskade vidare mot lekplatsen vid badhuset ungefär, jag snurrade runt på en såndär snurrerlisnurr gunga lite, richard likaså. Efter detta satte vi sos på varisin gunga och pratade om hur orädd man var som liten. Jag kom upp i en sjuhelsikes fart och var nära på o kissa i byxan. När jag var liten var jag fan världbäst på o gunga högt men jag blev ardrig rädd. Sedan fortsatte vi våran promenad och tillsut hamnade vi på biblioteket där vi hittade ett roligt spel med ett namn jag inte minns. Man skulle gissa kändisen och platsen iallafall. Man satt med ett fånig pannband på huvudet och två kort i pannbandet sedan skulle den andre förklara med andra ord vem detta var. sjukt kul, vi satt där på barnavdelningen i en timme o spelade. folk kollade lite konstigt på oss!

sedan begav vi oss hem till mig och spelade betapet på internet och sedan lite kort.
resten av kvällen har jag inte gjort ett piss, jo gjort en ny bloggdesign men vet ju inte hur man lägger in den. blöö.

jaja, nu ska jag lägga mig trtor jag!
cheers

jag skulle vara en bra bella tycker jag! HAHA
 
på min fritid bruka rjag hänga med vampyrer


Någon som kan hjälpa mig så jag får denna som header?

Kommentarer

Sunny

Absolut... adressen står upp i bilden på headern.. men det är kanske för litet för att se :). Mejladressen är;



[email protected]

2009-03-19 @ 18:12:49
URL: http://twilight.blogg.se/
tess

Hej! Visst! =) Hur vill du ha den? [email protected]

2009-03-19 @ 20:54:21
URL: http://rpattinson.blogg.se/
J

Svar: Tack så mycket! Gud vad glad jag blir! =D Hon som gjort designen heter Ida och du kan läsa mer om henne (en intervju)i ett tidigare inlägg :P

Gillar din blogg också!

2009-03-19 @ 21:07:04
URL: http://thetwilights.blogg.se/
J

Svar: Ja självklart! Om du mailar mig på [email protected] så berättar jag mer :D

2009-03-19 @ 21:29:43
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Viktoria

Svar:Tack så mycket,Det är en kompis som har gjort den :)

2009-03-19 @ 21:31:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
♥ SimplyMalin

OHhh i like the pictures.. alot! :D



Vad händer i idag/kväll då? ^^ Puss

2009-03-20 @ 13:35:11
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Twilightlovers.blogg.se

Twilight fan ? kolla gärna in min twilightblogg :)



wwww.twilightlovers.blogg.se



och ifall du lämnade en eller fler kommentarer så blr jag jätteglad,kanske kan du svara på dagens fråga eller bara kommentera en bild du tycker är fin :)



puss

2009-03-20 @ 22:40:17
URL: http://twilightlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: