you feel my sadness.

åhoj!
uhö
Jag är arg, sådär arg inombords. Fast jag vet inte över vad. Kanske all orättvisa i världen.
Men om jag ska sitta och tänka på det så lär jag väl bli knäpp. Okej jag vet vad ni tänker, du är redan knäpp Sanna.
Ja men MER knäpp då. Sådär "aaah sätt mig i tvångströja annars biter jag dig i örat- knäpp". jaja.

Idag vaknade jag seeeeeeeeent. Spelade kort och yatzy med far min, jag förlorade, jag blev sur. Sedan drog farmor och dem o handlade. Då ringer Johan som en trevlig överraskning och frågar om jag vill leka. Det ville jag sannerligen så han kom hem till mig och jag tvingade honom spela kort med mig. Jag vann i Skitgubbe... resten vann han. Jävla naturare. Det värmer i hjärtat att johan börjat hitta tillbaka till oss igen. Han had eju mycket annat på g där ett tag. Sedan åkte jag och johan hem till linda, johan försökte få mig att CYKLA till linda men det tänker jag sannerligen INTE göra så han fick skjutsa mig hela vägen, mohaha. Hos linda var även thom och vi satt och prata, skratta och kika tv. Sedan drog vi till läckogrillen och thom drog hem, när vi väl kom tillbaka hem till linda så hade jacob dykt upp.
Hängde lite innan johan drog hem och sedan satte jag och Linda igång med fotandet. Hon skulle fota mig inför en skoluppgift. Jacob agerade ljussättare och var även den som skulle få mig att le på bilderna. Så sjuktknäpp som den snubbe är så gick det rätt lätt. haah! Bilderna finns i inlägget innat... Kommer ltie mer bilder av sen eller imorgon, vet inte om jag orkar bråka mer med photoshop ikväll, vi är lite ovänner för tillfället. ÖH!
Imorgon blire fika med julia! Hoppas hon itne glömt detta bara.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar och sjunga!
natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: