Minigolf och mulle

tjosan,
tänkte göra en snabbt uppdatering bara. SItter hemma hos linda och väntar på mat, grillat o strips, aldrig fel.
Igår blev det film hos victoria, en dålig tjejfilm och en skitbra film vid namne taken, sjukt bra, vi var dock lite paraonida när vi gick hem. Filmen hadlade om en brud som blev kidnappad under en semester i paris av sådana som sedan säljer dem som horor. Hennes pappa som tidigare jobbat med sådant (säkerhetsgrej) åkte för o leta efter henne. sjukt bra film, kika in den vettja!
Sedan åkter vi hem, simone söv över hos mig, vi kikade filmer o låg o snacka.

idag har vi spelat minigolf, jag, julia, marie, richard, ida, bea, pierre o jacob. Pierre vann och jag och jacob kom på delad andra plats, 41 slag fick jag sammanlagt, par var 38 så det var inte illa.
sedan begavf jag mig hem till linda, hennes familj var o käpte mat. Lindas morfar och pappa var hemma så jag och lindas morfar spelade lite kort. Sedan kom linda hem o skratta och var sedan med.
nä nu är det nog mat p g.
hare gött och be till gud att jag får min dator tillbaka snart fölr jag döööööööör utan den. mohaha

cheers!


Kommentarer

marigona

Hejsan :)

Det är jag som är marigona, som undrade om man kunde blogga på din twilight blogg. Går det fortfarande? Du är aldrig online på msn när jag är det haha.. =)

2009-05-25 @ 21:15:59
URL: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: