Some day

Klockan är svinetmycket och jag måste gå och lägga mig men tänkte köra en liten kort uppdatering först.
Jag vaknade idag med en otrolig ångestklump i mage, "helvete tandläkartid sen, skit också", jag som är sämst i sverige på att borsta tänder vaaaaaaaaaaaarje morgon och vaaaaaaaaaaaaaarje kväll, för mig räcker det varje morgon. mohaha på kvällen glömmer jag alltid. Jag vet, jag är dålig.
jaja, sadisten florlacka och greja o dona så jag har fortfarande ont i tandköttet. blöö
Sedan var det redaktionsmöte på NLT som stog och på schemat.
Efter ett kort möte med en rolig nyhet så begav jga mig till hm för o möta upp JJ, julia för er osm inte vet, vi kika runt på stan, gick till larssons och satt där en stund o snacka. Sedan skulle jag möta upp martin för en lite minigolfspelande. woho
Jag kan ju rätt meddela att jag vann, okej nu ljög jag, jag förlorade faktiskt. Men vi kan låtsas att jag vann.
Jag gjorde mig bara till, jag visste ju att martin skulle bli så ledsen om han förlorade. mohahha

jag ljög igen, jag är bara kass faktiskt.
Resen av kvällen har spenderas med farmin, spela lite kort och chillaxa.

Här får ni lite bilder och sen ska jag hoppa i sängen!
natt!








De är skittråkiga, jag vet. Men har inte haft någon inspiration den senaste tiden. Kommer väl snart igen.

Kommentarer

Sunny - twilight.blogg.se

Det går bra... hade tänkt att sitta lite just nu :D



Du tjatar absolut inte! Ledsen att det tagit sådan tid :)

2009-05-05 @ 21:20:33
URL: http://twilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: