please please me

Nu vet jag inte om jag har gått o blivit senil på senare dar, men jag hade ju faktiskt tänkt återberätta min helg här. So that i'll do.
i fredags kikade jag på new fucking moon. ok new moon. Fin film, jag vart nära på o börja lipa men klarade mig.
efter filmen kom lindis och zimpa hem till mig, vi dukade upp till fest med julmust och chips. Hade också ett snicksnack med polisen ang ett rån, ok någon snodde en cykel här utanför. Efter detta dramat så kikade vi på en a lindas alla niggah filmer. fina grejer, men inget slår white chicks.

i Lördags gick jag upp i ottan, packade ner mina fotogrejer och börja min resa mot kinna/skene whatever, jag har fortfarande inte kommit underfund med vart exakt jag var egentligen. Vad skulle jag göra där undrar ni då. Jo fota ett band vid namn A hole inside. Sagt och gjort, ni kan dreggla över grabbarna här på bloggen runt onsdag ungefär, 800 bilder i raw format tar sin tid att kolla igenom o redigera så sluta kolla sådär menade på mig.

på kvällen skulle killarna spela på the rock, eeehehe. ja. Jag blev överraskad, det lät bättre än jag förväntat mig, jag gillar ju inte sådan musik längre, jag har blivit lite mjukar o gossigare på senare dar,. Så kika in på deras myspace vettja. Efter spelningen drog jag, marcus och jocke till deras replokal och chilla, drack öl o tjöta. Mycket trevligt.

Idag vaknade jag upp, och kände min genuint glad. Det var länge sedan jag gjorde det sist. Det är härligt med nya människor, nya tankar och reflektioner. Det är inget fel på de gammla heller, absolut inte. De är alldeles toppen, men lite frisk luft är gött ibland. Nej otroligt trevliga personer som jag sannerligen hoppas på att stöta på i framtiden igen.

nu ska jag söööva. som fan också.
Jag bjussar på en förhandsvisningsbild.

tjingtjong


hårda grabbar.

Kommentarer

pelle

ey, du tar ju bra bilder! även om blogg.se aldrig gör ens bilder riktigt rättvisa.

2009-11-23 @ 14:15:03
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: